Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Verandan!

Kategori: Allmänt

tänkte börja med att säga att jag äntligen har fått min mobil, nog för att det var några dagar sedan nu men :P känns iaf awesome att slippa bära omkring på TVÅ telefoner hela tiden och istället använda EN som är bra :D blev iaf en Sony Xperia Go vilket jag tror kommer passa mej utmärkt - vattentålig, smuts-/dammtålig och reptålig!!!
 
hade förresten prov ("läxförhör") i fredags om Koreakriget, Cubakrisen och Vietnamkriget på historian å det gick inte så bra.. stannade till halv fem för att få det någorlunda. hatar prov :(
 
sen har jag även jobbat ganska mycket! I torsdags jobbade jag på legot, i fredags jobbade jag för första gången på verandan, sen på lördag dag så jobbade jag på legot igen och på kvällen blev det Verandan som kvällen innan :D jag hoppas jag får jobba mer där också nu framöver! har nu fått prova på´att både va i plocken och stå i entrén å det var nice :) åsså blev det såklart städning sen också
^sliten efter första dagen på Verandan!!^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: