Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Malaysia

Kategori: Allmänt

Sa sjukt dalig jag ar pa att uppdatera assa :P men nu ska jag forsoka uppdatera igen :) som ni ser sa skriver jag fran ett asjobbigt tangentbord sa det kommer inte fram bokstaverna med prickar ovanpa... och jag ar sa sjukt forbannad for internet ar sa otroligt daligt sa jag vill bara kasta surfplattan och denna lanedator i vaggen och sen hoppa pa dom!! menmen det far jag ju inte
 
Jag skrev ett inlagg tidigare ocksa men datorn slocknade och dog, sa det skickades aldrig sa nu tar jag en snabb sammanfattning pa vad som hant sedan sist:
 
Efter Vietnam sa akte vi till Malaysia dar Fredrik kom och overraskade mig :D han foljde da med pa var resa i 10 dagar, och under den tiden hann vi vara i Kuala Lumpur, Penang och Langkawi. Det var rioktigt underbara platser och det var superkul :D sen da Fredrik akte hem till Oslo igen sa tog jag och Nadja bussen vidare mot Singapor dar vi stannade nara natter, sen akte vi till Johor Bahru dar vi var pa Legoland och sen akte vi till Melaka och slutligen Kuala Lumpur (igen) dar vi ar nu. Men denna gang blire bara en natts overnattning sen aker vi vidare till Taman Negara som ar en stor Nationalpark inne i landet :D
 
Ska forsoka skriva direkt vi kommer darifran igen!
bye!
 
(blev inga bilder for jag skriver ju fran den dumma datorn man far lana eftersom deras wifi inte funkar)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: