Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

I'm back!

Kategori: Allmänt

ja, det var ju ett rätt så bra tag sedan jag bloggade sist men tänkte försöka mig på det igen nu. Senast jag skrev så var jag ute å backpackade med nadja i Asien, vilket typ var det bästa ever!! men det är ju rätt så mkt som hänt sedan dess.
Hösten 2014 började jag studerar Fysik på Universitetet i Oslo, och kommer alltså spendera 5 år här så får vi se vad som händer sen :)
Egentligen har jag världens tentaångest just nu å borde egentligen plugga som en galning, men istället sitter jag bara på en stol och bläddrar upp å ner på facebook. Jag borde också städa, eftersom 2 av mina syrror kommer på besök imorgon. Det är egentligen en massa saker jag borde göra just nu, men det blir typ för mycket så jag bara struntar i allt.. 
meen, det var inte tänkt att jag bara skulle klaga :P
 
Tänkte bara säga att jag är tillbaka på bloggen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: