Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Spinning-maraton

Kategori: Allmänt

i Lördags var jag på ett spinning-maraton pass med Lise Linn som pågick i 2.5 timme (från 11.30 till 14.00), och det var faktiskt kul :D Det var ett pass som dom i vanliga fall inte har, utan ett pass för att välkomna våren lite osv. och jag ska verkligen dit nästa gång dom har det också :D Har börjat gilla spinning mer å mer! började ju träna spinning på riktigt i höstas, å då var jag på spinningpass ca 4 ggr i veckan och det märktes tydligt att knäna tyckte att det var bra. Nu har jag inte hållt på lika mkt med spinning, kanske bara 2 ggr i veckan, men har börjat springa på löpband (intervaller) 1 gång i veckan med lutning/uppförsbacke så att det ska vara lite bättre för knäna. Åsså tränar jag såklart styrke nåra gånger i veckan också.

(Hehe, bilden är tagen typ 30 min efter vi var färdiga.. var ännu rödare än sådär)
 
Hursomhelst, efter spinningen var jag helt död och duschade å bastade i typ en timme innan jag sedan tog tåget hem. Tror jag förresten aldrig har svettats så mkt som jag gjorde!!! Var helt dyngsur :O

När jag var hemma la jag mig i soffan med en gång, å somnade typ direkt :P å vaknde 2 h senare för att äta middag. Fredrik hade lagat nån gryta, och hans mamma och en kompis till henne hade kommit hit på besök. Dom skulle övernatta här för att sedan åka vidare tidigt dagen efter. Så efter att vi ätit gick Fredriks mamma och hennes kompis upp till övervåningen, och jag å F satte oss å såg på TV. Tror det var gladiatorerna eller nått sånt. Sen bakade jag hallonpaj och gick upp och bjöd på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: