Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Mars 2015

Kategori: Allmänt

Under mars månad var det solförmörkelse här i Oslo vilket var riktigt coolt!! Jag hade även 3 tentor som gick både bra å dåligt. Sedan var jag på magnetröntgen igen för att kolla knäna, å det visade sig att jag har Patello-femoralt smärtesyndrom, så knäskålen är inte särskillt bra.. så jag går på rehab å kommer få göra det en lång tid framöver.
Sen nästan direkt efter röntgen så drog jag till Skellefteå under några dagar, och sedan vidare till Luleå för att spela polo. Under tiden jag var i Skellefteå hann jag med å få presenter (eftersom jag fyllt år) å sen blev det grillning osv. Farfar hade även varit förbi å gömt påskägg, så alla vi barn var ute å letade. sen köpte vi även till mamma å pappa så dom också fick gå ut å leta i snön :)
 
Åsså vare ju Pi dagen (3.14.15)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: