Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Nu provar vi igen..

Kategori: Allmänt

hallå alla människor där ute!!! Nu har jag och nadja kommit överens om att vi ska börja blogga igen så det är bara att börja läsa :D nadjas blogg är förresten nadjahedlund.blogg.se så ni får kolla in där också! :)
har haft ett väääldigt långt uppehåll från bloggandet men nu ska jag iaf försöka mig på det igen och uppdatera så ofta jag orkar :)
Om ni inte vet det sedan tidigare så heter jag iaf Jinci Brettschneider och är dryga 19 år å 10 månader och befinner mig just nu i Vietnam :) Jag och Nadja ska backpacka här i Asien i totalt 10 veckor och börjar med 2 veckor i Vietnam, 1 månad i Malaysia å 1 månad i Thailand. då vi är i Malaysia ska vi även besöka Singapor och Sumatra (som ligger i Indonesien) så det blir nog nice :D mer uppdatering kommer senare!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: