Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

torsdag, fredag å lördag

Kategori: Allmänt

sjuukt vilken dålig uppdatering här alltså, men jag har inte orkat ladda upp nå bilder, och jag tycker det är så trist utan bilder så. vi hade iaf vår sista kemilabb i torsdags då vi labbade med olika alkoholer och ett enzym (jäst). här kommer lite bilder..
Min labbkamrat Nadja^ :D
Åsså de andra från labben v
sen i fredags på kvällen så for jag, nadja, markus, axel f, axel w och maxim till skehamn för att åka skridskor och spela hockey :D jag var dock helt värdelös, men ändå kul! var några andra där som vi också spelade med! efter det drog vi hem till Wallin å körde Guitarhero Rock Band! :D
sen i lördags så hade vi polofest! :D
 
det är rätt så suddiga bilder, men har man dålig mobil så har man..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: