Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

skolstart

Kategori: Allmänt

idag började skolan om igen efter ett 3,5 veckors långt uppehåll för min del. har haft ett riktigt skönt lov men som tur var har vi inte lika jobbigt schema längre :) är ledig varannan torsdag, å de andra tordagarna så har jag bara fysiklabb! :D dagen har iaf bestått av en 2,5 timmars lång Naturkunskap B lektion, följt av lunch och svenska :) sen efter skolan så drog jag en stund på stan å sen så for jag till trafikskolan för att gå teorikursen som började idag :) hoppas jag blir bättre på teorin nu!
nu har jag suttit å fixat med mitt CV så nu äre bara att fixa jobb :D ska förövrigt till verandan imorrn å söka jobb så jag hoppas det går bra, sen tänkte jag dra till ica också å se om de behöver någon!
kvällen tänker jag spendera hemma å bara ta det lugnt :) skulle egentligen fara till urs, men kändes lite jobbigt. så ska kolla igenom resten av thailandsbilderna nu så att jag kan berätta om det så småningom :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: