Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Onyttigt, men gott!

Kategori: Allmänt

hade endast 3 lektioner idag så det var riktigt nice:) började dagen med NK B - där bl.a. jag å palle visade upp ett litet kemi-experiment. sen efter NKn så drog jag på gymmet å tränade eftersom vi hade drygt 2 timmars hål så det var skönt :D sen så hade vi svenska å då hade skulle vi skulle hålla tal (nationella)... var sjukt nervös :/ och efter det blev det matte å stannade kvar till typ halv 6 för att repetera allt vi gått igenom. fick förövrigt igen nationella från Matte D som vi gjorde innan jul, och det gick ändå hyfsat bra (40/44), trots att jag trodde att jag typ skulle få alla fel :P
 
sen då jag kom hem så åt vi våfflor med sylt och grädde :D MUMS!!! sen till efterrätt blev det päronhalvor med after eight på och glass!!!!!!! hur gott som helst asså :D :D
har även försökt packa litegrann inför stockholm, för drar ju dit på torsdag :)
tänkte skriva lite mer om det sen, men här är lite information angående det iaf (A)
http://norran.se/2013/01/skelleftea/boliden-har-donerat-stipendier/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: