Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Ledig, men fullt upp ändå!

Kategori: Allmänt

idag har jag varit ledig å det har varit riktigt skönt! men skulle till sjukgymnasten 8.30 å träna, så jag var ändå tvungen att stiga upp tidigt. sen direkt efter det så var jag tvungen att speeedcykla till moröbacke vårdcentral, för jag skulle kolla upp mina öron som jag har haft lite problem med. som jag troligtvis sagt tidigare så har jag jämnt och ständigt lock för öronen och de brukar även göra on osv, och det berodde tydligen på att hörselgångarna hade svullit upp lite å var jätteömma av någon anledning, så nu har jag fått "medicin" mot det :) så nu skulle jag vänta 2 månader för att se om det blev bättre ;) efter att jag varit på vårdcentralen så cyklade jag upp på solbacken för att kika omkring litegrann åsså köpte jag örondropparna också, som hon hade skrivit ut åt mej :) sen då jag kom hem har jag typ bara chillat å sett en film, nått mer har jag inte hunnit än! filmen jag såg hette iaf LOL å var riktigt bra :D
LOL Movie Poster
nu tror jag att jag ska sova ett tag innan middagen å sen blire träning igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: