Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Helgen

Kategori: Allmänt

var på fest i fredags med emma, alle, adam, isac, viktoria och simon å det var nice!! :) slutade med att alla utom viktoria å simon skulle sova över hos emma å jag, emma, alle å isac ville se hitta nemo av någon anledning (troligtvis för att den är så awesome!!!) så då la adam sig ute i trapphuset å sov där för han kunde inte sova medan vi såg film. stackars honom! känner mej lite dum :$
å i lördags så fyllde pappa 47 år så då kom släkten förbi å firade honom på dagen.
Grattis i efterskott, pappa!!! :D
sen på kvällen var jag på tjejfest i nadjas lägenhet med en massa trevligt folk, å sen drog vi även ut på allstar å hade det kul :D sen drog jag på efterfest å kom inte hem förrän vid halv 8 på morgonen.. blev inte så mkt sömn för min del, fick bara sova 6 timmar totalt under hela helgen :S sen på söndagen så for jag å badade isvak med jennifer å pappa och det var faktiskt inte så farligt :) den värsta känslan var typ då andningen laggade och att jag typ inte hade någon känsel då jag steg upp, men vattnet kändes inte så kallt :)
då jag kom hem la jag mej direkt i sängen å sov mina efterlängtade timmar!!
sen på kvällen såg jag den sista delen av Twilight filmerna å den var då bra!! :D
och i morse var jag å tränade hos sjukgymnasten så nu får jag börja träna igen :D dock så sänkte som mina träningstillfällen till endast 5 ggr/vecka så får se hur jag klarar mej.. men har tänkt att kanske börja gå ut å gå eller nått tills dess att jag får träna mer igen :) sen efter det så for jag å klippte mej å drog på stan ett tag. annars idag så har jag bara försökt planera lite olika resor å ekonomin etc ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: