Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Bananpannkaka á la Thailand

Kategori: Allmänt

vaknade halv 7 i morse å var superpigg. jag är fortfarande inställd på någon konstig mellan-tid mellan thailand å sverige! men trots att jag vaknade så tidigt har jag inte gjort något värt idag.. 
 
försökte göra Thailändsk bananpannkaka till lunch idag, men det gick väl sådär. dom såg typ ut som dom gjorde i thailand, men dom smakade typ scones, så någonstans i receptet måste det vara nått fel ;)
hade för övrigt sötmjölk till som typ är huuuur gott som helst<3
 
just nu försöker jag sy på massa flaggor (de länder jag varit i hittills) på min vandringsväska, men var tvungen att ta en paus, för det var så pillrigt! :] måste hitta en sverigeflagga också btw, en stoor! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: