Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

jaha, så provet var idag?!

Kategori: Allmänt

japp, precis som rubriken lyder så var jag helt inne på att vi skulle ha prov imorgon.. men just innan lektionen fick jag reda på att det tydligen var till idag :O lyckat! så nu kommer jag säkert få jättedåligt på provet, för kunde inte alls mkt......... sjukt drygt! 

annars idag så har vi fått dissikera :D fick dissikera lite allt möjligt, vi skar i hjärtan, i njurarna, lungorna, lyftstrupen osv å så fick jag prova att blåsa upp lungorna med hjälp av en slang som jag trädde igenom luftstrupen ;) riktigt nice ;)
å nu ikväll har jag poloträning så blir att fara dit å sen sova direkt jag komer hem :) somnade 4 i morse så har inte sovit mkt i natt tyvärr :/ så jag är trött som stryk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: