Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Hata prov!

Kategori: Allmänt

yay, idag äre kanelbullens dag så har faktiskt ätit 2 bullar idag ;) å imorse så hade vi fysikprov som gick piss :O hade inte tränat tillräckligt mkt på det innan å jag sov jättedåligt på grund av det... somnade sent + att jag hade mardrömmar + vaknade 4 i morse å var helt död.. å inte nog med det så somnade jag om å vaknade alldeles för sent så jag blev lite sen till skolan:( 
men fick sluta 1 timme tidigare idag för att våran mattelärare är så snäll, men stannade ändå kvar å jobbade lite extra bara för att det är kul ;D å efter skolan så for jag å gymmade på friskis&svettis å efter det var jag tvungen att skynda mej hem för att fara till solbacken :) efter det så har jag bara hunnit duscha, äta middag å suttit vid datorn :P å nu blire å göra historia, för har "prov" imorrn..
 
visst äre för övrigt en snygg bild ;) tror jag ska bli konstnär (A)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: