Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Valvaka

Kategori: Allmänt

taggar inte riktigt att lovet är slut å att alla läxor är igång igen :( var iaf å träna igår före skolan å sen efter skolan så var jag med nadja såg The Experiment som var väldigt bra :D dock blev man lite störd för att vissa av personerna i filmen var så idiotiska å duma i huvudet..
vi hade egentligen tänkt se "Kejsarn av Portugallien" eftersom hon just har läst den boken, men den gick inte att ladda ner :( å som en så snäll kompis som jag är så fixade jag även hennes cykelkedja eftersom den hoppat då hon cyklade till mej (A) fick riktigt snygga händer.. men det mesta försvann
har även försökt göra teori-faserna så att jag kan få mitt körkort snart, men de gick inge bra :( har fortfarande inte klarat A fasen :( var å övningskörde både igår å idag å det gick väl typ helt okej, fick iaf godkännt på det jag gjorde så :) har vart å jobbat idag också å då jag skulle hem så slutade våran bil att funka! batteriet är inte så bra
Å nu ikväll så ska jag dra å hänga med nåra från klassen :D vi ska nämligen vara uppe hela natten å se USA valet :) har prov om det på fredag..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: