Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

söta småbarn!

Kategori: Allmänt

nu har jag äntligen orkat ladda ner mobilbilderna till datorn så nu tänkte jag ta å börja blogga igen (A) här är lite bilder från farsdag som vi firade för typ två veckor sedan eller nått:) asså hur gullig farfar har jag inte, han hade dukat upp superfint!!! <3
 
och nu har även knatteskutt slutat så vi hade avslutning i onsdags å i lördags med våra söta små barn! här är tre av de fyra grupperna :)
kommer typ sakna dom :]
 
utöver detta har det även blivit en hel del plugg, träning och lite festande :) firade elvira förra helgen och den här helgen blev det korvfest med undantag för mej ;) var iaf riktigt skoj :D
sen var jag med klassen igårkväll (lördag) och hade riktigt kul! vi spelade nintendo wii, såg nån film åsså blev det en massa snack!! :D kom dock hem klockan 6 på morgonen så det har inte blivit mkt sömn i helgen eftersom jag var tvungen att stiga upp tidigt för jobb på lördagen å träning söndag:P
men har tagit igen lite sömn nu efter träningen å ska strax ta å sova lite till:) hare gött!!
 
ber om ursäkt för den dåliga kvallan på alla bilder,
men vad kan man förvänta sig av en gammal mobil ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: