Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Pluggar i sinne!

Kategori: Allmänt

sitter och pluggar som bara den just nu! har redovisning imorrn om hinduismen och sen har jag även prov på samhällskunskapen om USA-valet :/ otaggad! och måste egentligen göra alla bil faserna också, så får se om jag hinner dom, annars får det bli på lördag.
 
 
sen idag efter skolan så skulle vi prova ut våra studentmössor, känns som att tiden bara rinner iväg! får typ panik då jag tänker på det!!!! vad ska man egentligen göra efter gymnasiet?
å för övigt har min mobil laggat ihop ännu mer nu, så det går inte ens att ladda den, så jag har varit och lämnat in den, så förhoppningsvis får jag tillbaka den snart och att den då är bättre! :)
 
bilden hade inget med inlägget att göra, har bara ont om bilder å är supersugen på saffransbullar :]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: