Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

LOVET

Kategori: Allmänt

heej, länge sen jag skrev, men har ärligt talat inte haft tid fastän att vi har haft lov :] tänkte sammanfatta lite kort om vad jag gjort på lovet.. så jag har varit på Alko, Ikea, dollarstore, har övningskört, gjort risk2an - halken, vart med kompisar, lärt mormor dansa bugg, jobbat, tränat, städat, vart hos sjukgymnasten, varit på kalas,  å så klart FESTAT!!! blev 4 fester under det här lovet så ska kanske tagga ner å  va nykter den här helgen.. får se :) här kommer lite bilder från lovet också :D
Ikea mat :D:D:D:D
Alkoooooo!
jobbat på legot
Resorb - bakismedicinen nr1 :]
Nya bilen som vi köpt xD
Mitt rum innan städningen...
halloween xD  försökte se alvarlig å läskig ut..
Käkat Glass<3
Firat min kusin Lisa som fyllde 18 år :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: