Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Endast en månad kvar nu!!

Kategori: Allmänt

idag har jag inte gjort så jättemkt. hade kemi- och fysiklabb på morgonen, och sen så hade vi nationella i tyska, som för övrigt inte gick så bra :/ sen efter skolan så har jag sett One Tree Hill och pluggat lite också :) har prov imorrn också i engelska och sen på torsdag så har jag prov i kemi och på fredag har jag redovisning i naturkunskap, så jag ska bara plugga resten av kvällen och troligtvis imorrn också :S
^Linköping vs Isbrytarna^
sen igår så hade jag skola till 4 och så var jag på stan efter det :) köpte en tröja också, men hittade inte det jag egentligen sökte - en vit tubkjol som jag kan ha under skolavslutningsklänningen :/
sen på kvällen så var jag ute och tränade lite bollteknik med paddel på gården med min lillasyrra Tilda :D kommer ju troligtvis inte bli någon poloträning i veckan eftersom våra innetider är slut, så nu ska vi börja paddla ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: