Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Kanotpolo hela helgen!!

Kategori: Allmänt

i helgen har jag ju som sagt varit i Linköping där årets första poloallsvenska ägde rum :) for iväg vid 11 på morgonen, men innan det så hann jag vara i skolan ett tag och ha nationella i engelska :P sen resan ner kändes väldigt lång, men var typ ändå kul :) kom typ fram nån gång vid 1 på natten eller så, så det var bara att blåsa upp madrassen å sen lägga sig å sova.

^Vi mot köping!^

sen i lördags så steg vi upp typ halv åtta och åt frukost, och sen så spelade vi första matchen halv tio. spelade fyra matcher på lördagen och 2 stycken på söndan. gick väl kanske inte bäst att spela, men ibland så gick det iaf bra :) åsså gjorde jag ett mål också :D sen på lördagkväll så åt vi grillat med alla polo-spelare och det var muuuumsigt!! :D sen på söndagen var vi tvungna att stiga upp halv sju typ.. tidigt ju :O
resan hem gick då också bra, men då var vi lite tröttare än på ditvägen ;)
men jag tycker då att det var en riktigt rolig helg iaf :D fast det var typ hur kallt som helst. på nätterna kunde jag knappt sova och på dagarna var det så blåsigt å sen var det väldigt kallt i vattnet ju :S men är glad att jag åtminstone hade paddeljackan på mej!

glömde ta kort där borta, men jag lånade lite bilder från köping :] (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: