Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Bergsbyglass!:D

Kategori: Allmänt

började dagen med att vakna halv åtta å göra läxor.. superkul start på dagen asså ;) sen klockan tio började jag skolan med orienteringsprov och klantig som jag är så upptäckte jag att min stämpel-lapp var borta då jag redan tagit typ 5 (?) kontrolelr, gissa om jag blev sur eller  vad?! :O har aldrig varit så arg och besviken på mej själv som då...hatade verkligen mej själv!!! så min dag började jättedåligt. så då sprang jag samma väg tillbaka till föregående stämpel, men lappen var seriöst helt försvunnen :O så om någon hittar en lapp där det står "jinci brettschneider" så skulle jag vara glad om jag fick den (A)! men blev då iaf lugnare då min idrottslärare tröstade mej å sa att det inte var nått problem, men jag är ändå så sjukt besviken på mej :O FÅR TYP DAMP!!



sen efter orienteringen var jag tvungen att snabbplugga lite och sen hade vi tyska där vi skulle diskutera om boken som vi har läst :P efter det så slutade vi egentligen, men jag var tvungen att göra kemin, så jag stannade kvar till fyra ;) då for jag och emelie på stan för att göra en massa ärenden, framförallt inför balen, så jag köpte en sån där "freebra" tror jag dom heter :) och så fick jag värdefulla tips på hur man lättast sätter dit lösögonfransar!

då jag kom hem från stan snabbåt jag en pannkaka för sen skulle samuel komma å hämtade upp mej. blev bjuden på en bergsbyglass å den var supergod! tack!! :D efter det for vi å såg tv och snackade å sånt :)
trevlig dag helt enkelt, om man räknar bort skolan.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: