Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

älskar läxor..

Kategori: Allmänt

Min mormor ringde nyss hit och då berättade hon bl.a. att det här är värsta pollen-året på 30 år, så det är ju inte konstigt alls att jag har varit så fruktansvärt allergisk nu :O Folk undrar väl vad det är med mej så mkt som jag nyser å så röda ögon som jag har.. men det är då mkt bättre nu om man jämför med hur det var för några dagar sedan ;) men är värst på morgonen å kvällen, så känns skönt att jag slipper ta det värsta då jag går skola :)


är sugen på goodis!!:]


har egentligen inte gjort något speciellt alls idag. skulle egentligen fara på polon ikväll, men har alldeles för mkt läxor som jag måste göra för att kunna fara + att jag isf hade varit tvungen att cykla till urs å tillbaka vilket jag inte skulle ha tid med :/ men blir träning på onsdag istället :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: