Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Fredag - Lördag - Söndag

Kategori: Allmänt

har inte hunnit blogga de senaste dagarna, men här kommer lite om hur min helg varit :)
I fredags så var jag i skolan och vi hade faktiskt rätt så sköna lektioner; vi såg film och hade lite diskussioner osv. sen då jag slutade gick jag på stan å letade en morsdagspresent till mamma, och jag hittade tre produkter på The Body Shop som jag tyckte verkade bra :) sen då det var fixat så for jag och jobbade, och sen efter att jag jobbat klart så skyndade jag mej hem för att typ fixa mej, för klockan åtta så kom Nadja och Markus till mej :) jag å nadja provsmakade lite av drickorna som jag hade köpt å sen då klockan började bli lite mer så gick vi till the Nova för att dansa å ha kuuul :D men då vi kom dit var det ingen där, så vi var själva ett tag.


Sen vid ett så drog vi till max å åt glass och sen gick vi och satte oss vid älven :) men jag kunde knappt andas pga pollen :O men konstigt nog gick det bra att dansa ändå, och det var ju bra!!
På lördagen så jobbade jag hela dagen, så jag fick tyvärr inte vara ute i det fina vädret.. men är ändå glad att jag fick jobba så jag kan få in lite pengar :] och då jag kom hem så skulle vi få främmande nästan direkt av släkten på mammas sida för att fira morsdag + mormors födelsedag som är på onsdag :)


Och senare på kvällen så såg jag Eurovision song contest med familjen så det blev myspys med chips, ostisar och godis :] och inte nog med det så vann vi ju också :D HEJA SVERIGE!! så nu får vi väl se om det blir att fara ner å se live nästa år ;)
Nu idag har jag legat ute å solat hela dagen så nu måste jag banne mej ha blivit lite brunare :O fast just nu är jag typ mest bara röd :S men det kanske kommer så småning om ;) får se vad som händer ikväll, blir väl nog att bara ta det lugnt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: