Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Sleep all day, party all night, never grow old, never die

Kategori: Allmänt

jag var hemma från skolan igår för pollenallergin var värre än vanligt. mina ögon var uppsvullna å röda så jag kunde knappt se. sen nös jag hela tiden så jag var tvungen att snyta mej tjugofyrasju!! men var iaf bättre idag efter att ha tagit drygt trippla mediciner både igår och idag! :]
så jag var på skolan idag och jag skulle egentligen ha "origenterings-prov" men jag ska få göra det på tisdag istället.. vågar verkligen inte vara ute i naturen så mkt nu när pollenallergin är som värst! annars idag så har jag bara haft vanliga lektioner. hade redovisning på tyskan också och efter det fick vi fika :D
sen efter skolan så for jag direkt och jobbade på legot och sen då jag kom hem så upptäckte jag att BALKLÄNNINGEN HADE KOMMIT!!! :D ..och den passade! kommer nog bli AWESOME! :D nu äre bara å fundera ut sminkningen å frisyren, men får testa lite med nadja senare (Y) måste ju iofs också bestämma nå skor å smycken jag ska ha till, men det löser sig nog :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: