Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

hoppas på regn - orkar inte va allergisk :(

Kategori: Allmänt

orkar inte med min pollenallergi! jag bara nyser och snyter mej hela tiden.. å papperskorgen är typ helt full av papper nu :O och så kliar mina ögon som bara den, dom är typ rödspruckna och uppsvullna... så som en sammanfattning ser jag ut som världens MONGO!!!
en bit av klänningen... hela får ni se på skolavsluningen ;)
har för övrigt vart i skolan idag och vi hade först fysik-labb och efter det så hade vi typ världens längsta lunch, så jag, nadja, palle å matte gick ut å satte oss i det fina vädret :)
efter skolan så gick jag å köpte en tubkjol som jag ska ha under avslutningsklänningen, eftersom den var väldigt kort. sen cyklade jag hem och hann bara vara hemma i 45 min, sen for jag iväg igen å skulle jobba på legot :) efter jobbet har jag bara varit hemma å försökt göra läxor, men det är skitsvårt då jag hela tiden ska nysa å snyta mej å allt :O jaja, ska försöka sova strax och hoppas på att morgondagen inte kommer bli lika jobbig för min näsa å mina ögon som det varit idag (A) :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: