Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

12 dagar - nu är det nära!

Kategori: Allmänt

jobbigt med skola... har haft 4 sköna skolfria dagar nu, men så måste ju tydligen skolan börja ;) men snart får vi sommarlov, bara 12 skoldagar kvar nu :D känns som att året har gått jättefort :O känns som att livet bara rinner iväg, fast ändå har jag bara levt 18år av mitt liv, så man kanske inte ska börja tänka så ;) jag har då tänkt leva tills jag är 200 år så jag har länge kvar att leva (A)

vaknade iaf imorse å steg motvilligt upp för att fara till skolan.. å skolan har då typ bara varit som vanligt, inget spännande har hänt. gjorde engelska nationella idag också eftersom jag missade den, så jag fick bara 15 min lunch :O sen efter skolan gick jag en snabbis på stan för att lämna in mobilen, men dom tyckte jag skulle prova att ominstalera den först och sen om den fortfarande inte skulle funka så skulle jag komma tillbaka med den :P



sen nu ikväll har jag inte gjort så mkt, hjälpt lillsyrran med läxan och så har jag försökt göra min egen läxa också, men det går trögt :/ ska iaf hinna historian ikväll å så får jag göra båda tyska-uppgifterna imorrn. planeringen där asså! (Y) men har däremot inte planerat det där med pengarna så bra, för just nu är jag helt pank :S men ska iaf jobba tisdag, torsdag, fredag och lördag denna vecka, så då får jag ju in lite pengar :] men tyvärr är utgifterna liite större än inkomsterna.. :(
ska plugga nu, så hare bäst! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: