Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

känner mej dummare än en kokosnöt..

Kategori: Allmänt

heej!! sitter typ och kvävs just nu :O har på mej paddeljackan och den har både latex och neopren runt halsen och det sitter verkligen åt och är riktigt tajt :S men måste ju öva att ha på mej den för i helgen så ska jag till linköping och spela kanotpolo utomhus, så då måste jag klara av att ha på mej den å fortfarande kunna koncentrera mej.. annars blire riktigt kallt ;)
men iaf, nu idag så har jag vart i skolan, och så hade vi fysikprov idag och det gick sämst :O har aldrig gått såhär dåligt på ett fysikprov förr :/ sen efter det så har vi fått lyssna på 3ornas projektarbete-redovisningar och det var väldigt inspirerande ;D
efter skolan så for jag en snabbis på stan å köpte lite trosor och efter det så har jag jobbat på legot :D sen så har jag bara hunnit göra lite fysik - som jag för övrigt inte fattar någonting av - och sitta vid fb en stund :) men ska nog återgå till fysiken nu och så ta av mej paddeljackan innan jag typ dööör! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: