Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Torsdag

Kategori: Allmänt

Var ledig i torsdags å i fredags eftersom det var kristi himmelfärds i torsdags :D så i torsdags så vaknade jag typ tolv och sen vid ett så for jag iväg å badade på edda med folket jag var med kvällen innan :) var väldigt skönt att bada och sen så tog vi även en fikapaus då jag blev bjuden på att wienebröd av emelia! tackartackar!! :D sen så skulle de andra fara hem klockan fyra, men jag stannade kvar och simmade en massa olika simsätt :) sen då badhuset stängde så for jag ut å sprang en bit, så efter det var jag typ supertrött :O
sen på kvällen så for jag till canalen å umgicks med folk. såg lite hockey där och så såg jag på då de andra lanade ;) sen just innan elva så spontan-for jag, najda, markus och elvira upp på vitberget och grillade korv :) sen så blev vi sugna på glass så vi tänkte ta driv-in på max, men vi kom 7 minuter för sent :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: