Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Plugga och se hockey - riktigt bra kombination

Kategori: Allmänt

imorse så hade vi engelska nationella, men jag försov mej lite så jag ska få göra läs-övningen senare istället :P men gjorde iaf hör-delen idag, och jag är typ sämst på att höra :O annars så har vi haft det rätt så chill idag, en rätt så lång mattelektion, men slutade för dagen vid halv tre och såg dessutom film sista lektionen :)
efter skolan så gick jag och mötte upp några på stan som jag skulle köpa påfyllningsbara parfymflaskor av, hur smart idé är inte det? :D så jag köpte en till mej och varsin till ida och jennifer. det var några tjejer som sålde sånna som projektarbete, så om ni är sugna på att köpa sånna så kan ni ju kolla in deras sida på facebook (http://www.facebook.com/pages/DoftaOfta-UF/256766387704841) eller deras blogg (http://www.doftaofta.se/) ;)

sen då jag kom hem så såg jag OTH och så gjorde jag ock syrrorna milkshake som vi drack till! det var super mumsigt :D
sen nu ikväll har jag stenpluggat Kemi och skrivit klart allt inför naturkunskapsredovisningen på fredag. Sen har jag ju såklart även sett sverige spöat Tyskland i hockey :D men det var rätt jämnt, men vi vann ändå med 5-2 vilket var skönt! men måste erkänna att det var väldigt svårt att plugga samtidigt :]

men nu ska jag äntligen gå och lägga mej efter allt pluggande... Blir att plugga ännu mer imorrn innan kemi-provet :S Godnatt!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: