Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Linköping nästa

Kategori: Allmänt

idag så var jag i skolan och slutade inte förrän 16.00... långdag :O och vi hade idrott idag också och då var vi fyra stycken som körde fotboll med mjukboll, och det var typ superjobbigt att köra 2 mot 2 upptäckte jag ;) och sen så stannade vi även kvar efter idrotten och körde lite brunkbandy, och inte blev det mindre jobbigt för det inte, var typ helt slutkörd ;)
sen efter skolan så skjutsade nadjas mamma upp oss två på solbacken och då åt vi bland annat grillkorv med nå bröd :D mumsigt var vad det var!! sen så fick vi skjuts till ske-hamn för vi skulle packaihop alla kanoter och polosaker till imorgon :) sen efter det så gick vi omkring där och delade ut typ reklam om kanotklubben :P
sen efter det så for jag och mamma upp på ica och köpte mat och sånt till mej som jag ska ha med mej till helgen, och sen så for vi och hämtade min cykel som var i stan :) och då vi kom hem så ställde sig mamma å gjorde plättar som jag ska få ta med mej till linköping :D jag har typ världens snällaste mamma<3
kommer inte kunna blogga något i helgen, för imorgon på morgonen så sticker jag till Linköping och ska spela kanotpolo där och kommer inte hem förrän natten mot måndag :P hoppas vi vinner någon match :]
har för övrigt nationella i engelska imorrn också...KUL :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: