Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Friday!!!! :D

Kategori: Allmänt

vaknade klockan sju igår-morse för jag skulle upp å klippa mej :) men blev rätt så kort tyvärr, men var nästan tvungen, för hade typ väärldens nöttaste toppar :O får hoppas att det växer ut fort (A) :] sen direkt då jag var klar med det så blev jag upphämtad av nadja, elvira, maria å josse för vi skulle till haparanda!! :D
vi började med att gå på Ikea där vi även åt mat :) jag åt grillad kycklingfilé med pommes och det var verkligen hur gott som helst :D sen åt jag en mazarin till efterrätt fastän att jag var så mätt att jag typ kunde spricka :$ sen då vi hade gått klart varvet på Ikea så gick vi till Godislandet där det fanns übermycket godis! hade tänkt köpa en 2kg burk med godis, men blev så äcklad att det slutade med att jag inte köpte nått.. sen gick vi över till finska gränsen där vi gick på Alko å köpte lite alkohol :] måste ju ladda upp inför sommarn ;) men har ju inte så mkt pengar just nu, så köpte inte jättemycket :) då vi var klara där gick vi ett till varv på ikea, fast den här gången blev det bara ett snabbvarv då vi skulle köpa det vi hade missat första varvet ;)


^köpte 3 likörer (salmiak, sourz apple och smultron) och 2 viner (svarta vinbär och jordgubb)^
sen på hemvägen så stannade vi på McDonald's å åt middag.. bläää! sen stannade vi även i piteå utanför äventyrsbadet och lekte lite i lekparken ;) och då vi kom hem så skulle jag på O'learys med Emelie och en som heter Linn (kompis till emelie), så jag fick sminka mej i bilen, så det blev inte så bra, men men.. ;$ å sen hann jag ju inte dricka nått innan vi gick in och jag hade bara råd med en cider och den gav ju inte så mkt, så jag var typ nykter :) men måste erkänna att man ser allting på ett annat sett då man är nykter än då man är onykter :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: