Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

what doesn't kill you makes you stronger

Kategori: Allmänt

hann inte skriva igår för jag hade typ lite fullt upp ;) först hade jag skola där typ allt var som vanligt, å sen efter middan så for jag å va med gabriella å benne:) efter det så pluggade jag typ en massa tyska, för våran lärare bestämde sig tvärt för att vi skulle ha glosprovet idag... :/ ...som för övrigt gick sääääämst :(



sen idag så vare ju skola.. hade skidor på gympan, men det var typ svårt att hålla balansen för det var svinhalt :O sen så hade vi ju även det efterlängtade glosprovet i tyska med 227 glosor/meningar... väääldigt kul! :S sen efter skolan så har jag typ bara varit hemma å chillat :) for en sväng på solbacken också för det var ju några nya affärer som skulle öppna där idag, bl.a. SKOPUNKTEN!!! :D köpte två par skor också men får se om jag behåller både eller hur jag gör :$ sen har jag sett Once upon a time också :) rekomenderar er att se den!! ;D fast kan vara rätt så krånglig att förstå i början (a)

tänkte ta å lägga ut lite bilder från hemavan också så de kommer i nästa inlägg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: