Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

De små tingen ger den största lyckan

Kategori: Allmänt

så sant^
hade en helt vanlig skoldag idag, å till lunch vare kasslergryta som var jätteäckligt, så vi for ett gäng till frasses å åt där istället :$  försöker ju egentligen spara pengar men det går inte så bra... men det kostade ju bara 19kr så ;) sen efter skolan så cyklade jag hem och fick cykelsällskap av nadja som skulle åt samma håll :)
sen så har jag typ inte gjort nått mer idag :P sett tv, suttit vid dator, spelat wordfeud och snackat med folk på fb och sms ;) försöker fundera hur jag ska göra med skorna jag köpt också, vet inte om jag ska behålla dom eller lämna tillbak dom :P tänkte lägga ut nån bild på dom sen så hoppas jag att jag får nått råd (A)
jaja, var typ allt för mej för tillfället ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: