Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

When nothing goes right… go left!

Kategori: Allmänt

har vart i hemavan enda till torsdagkväll så har inte hunnit blogga nått :$ sen idag (fredag) så har jag mest bara tagit det lugnt och vilat på dagen, var HUR TRÖTT SOM HELST!! :O sen på kvällen har jag varit med gabriella, emelia och linus :D först promenerade vi till ica maxi och sen då vi kom tillbaka så hackade vi ananas å sen blev det att se inception :) somnade nån stans mitt i också för jag var så trött, men missade typ inte så mkt å sen då jag vaknade igen var jag typ hur pigg som helst :P


Blir sängen nu direkt för jag ska ju upp senast åtta imorrn så blir bara att sova 3 timmar i natt :S
kommer vara sjukt trött imorrn tror jag, å blir nog troligtvis en sen kväll då också :P

godnatt allihop!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: