Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

träning nu!!

Kategori: Allmänt

har inte hunnit å kunnat blogga sen i fredags, men nu ska det bli fart på det igen ;)

I lördags så vaknade jag typ åtta, för vid nio skulle jag vara i ursviken, och därefter for jag nadja å bella till typ ett stall (?) för bella skulle rida :) efter det så for jag, mamma å pappa bort å såg hockey och AIK VANN!! :D
efter det så for jag direkt till Benne å sen så kom även Linus, Gabriella, Emelia och Edvin dit :) vi chillade, drack lite å såg film ..nice :D

sen på söndagen så sov jag borta så jag vaknade sent å missade polon :S men hade kul ändå å jag, gabriella, linus, benne å edvin for på SUBWAY och åt GOODA MACKOR!! :D sen då jag kom hem var mina päron supersura på mej typ, så jag fick inte gå ut sen på kvällen... :( var typ hur sur och arg som helst :O

sen igår så vare skola å sen efteråt så gick jag på stan å shoppade lite :D kommer bilder på det sen ;)

å idag så har jag först vart på skolan å sen så for jag och nadja å bokade körlektioner åt henne å sen så gick vi en snabbis på kupan också :)
efter det så for jag på friskvårds å gymmade lite å sen har jag typ bara chillat här hemma :$

sköna mjukiskläääder!!!<3
ska strax iväg å träna polo också, kommer nog bli nice :) har inte tränat polo på drygt en vecka, för jag var ju i hemavan i tisdags å sen missade jag den i söndags :O :S

dra på träning, bye!!<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: