Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

shopping

Kategori: Allmänt

är sätt så trött just nu, å tror jag strax ska ta å lägga mej :) är dock hungrig, för jag har inte ätit kvällsfika efter träningen för vi har typ ingenting hemma känns det som.. :P
tänkte ta å lägga ut lite bilder från det jag shoppade igår också :) får väl se om jag behåller allt eller inte ;) ...men troligtvis gör jag det :) så nu blire att spara spara spara så jag har över pengar till sommaren ;D


shorts - bikbok 299kr/st.
svart "glittrig" tröja - Veromoda 240kr
svart tröja - Veromoda 200kr
klänning - veromoda 100kr (ordinarie pris: 200kr)
halsband - ur&penn 40kr (ordinarie pris: 129kr)
tights - bikbok 79kr/2st (ordinarie pris: 79kr/st)

för att se bilderna i större format så äre bara å klicka på dom :)

nu måste jag då iaf sova... godnatt å sov gott!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: