Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Missing someone is your hearts way of reminding you that you love them

Kategori: Allmänt

har inte gjort mkt alls idag... kunde inte fara på träningen för jag fick ingen skjuts av mina föräldrar å det är liite svårt att hinna cykla til ske-hamn på en halvtimme... :/ så då laggade jag typ asmycket på dom å sen då jag gav upp att tjata så gick jag istället upp på rummet å städade :P men det går väldigt segt, har fortfarande inte hunnit städa klart... :/ HATAR ATT STÄDA :((( men jag vill få upp min byrå och min tv så jag måste ju ;)
å nu är hela familjen borta hos nåra å ser hockey, men jag kunde inte följa för jag måste typ städa.. :( å SAIK måste verkligen vinna ikväll, annars så kommer jag typ få damp!! om dom förlorar den här känns det nästan som att det är över :/
å sen ikväll så blire nog å va med lite folk å se film å bara ta det lugnt tror jag :) tycker det lät väldigt skönt att avsluta veckan så faktiskt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: