Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

ikväll ska SAIK vinna!!! :D

Kategori: Allmänt

någon som vill veta nått superdupercoolt???!! fast nä de är inte så coolt... men jag å nadja kom iaf på andra plats i klassens "mästarnas mästare" fysik-labb (tre deltävlingar) så vi vann varsin film!! :D de andra sa att Law abiding citizen var väldigt bra, så jag valde den ;D blir att se den nu nån dag tror jag :D

sen nu idag så har jag vart på skolan som vanligt å har bara haft vanliga lektioner ;) å alldeles strax ska jag bege mej till coop för att möta nadja där, å sen ska vi dra vidare till markus place å se hockey å ha kuuuul :D blir nog jag, nadja, markus, amelia, axel F å maxim som kommer, å sen får vi se om wallin också dyker upp ;D kommer nog iaf bli superawesome!!! :D
TAGGAR MATCHEN!! VI MÅSTE VINNA!!!!! :D:D:D:D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: