Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Helgen!!

Kategori: Allmänt

i fredags så var vi på teknobalder typ hela dagen med klassen å då skulle vi planera för att hålla i en station för några åttor som kommer nästa vecka :) var rätt så chill ;D sen så efter det så hade vi bara en lektion kvar å det var historia, å då såg vi bara film - gladiator!!! :D
vi var typ jätte tardiga hela dan... men det var superkul :] men folk måste ju typ ha trott att vi hade nått fel ;) å sen puttade jag å markus nadja så hon ramlade rakt ner i en snöhög å det var typ väärldens klockrenaste faceplant!! HUR KUL SOM HELST, DOG TYP AV SKRATT!!!!! xD xD
sen på kvällen så for jag till tobbe å då såg vi film å åt massa godis å cola!! :] ;)
sen i igår så började jag dagen med en mumsig gröttallrik å sen for jag ut å sprang :) var typ första gången som jag faktiskt tyckte att det var skönt att springa! :O :D sen efter en skön dusch så for jag å såg Markus innebandymatch med Nadja :) sen så for vi allihop till stan :) blev lunch på frasses åxå å sen så for vi på max å åt glass :] mumsigt värre säger jag bara ;)

sen så for jag å åt middag hos nadja, och efter det så cyklade jag till linus å var med han, gabriella, emelia och benne :) blev sen att vi for vidare till canalen å såg lite film å spelade biljard av olika slag ;D

två riktigt roliga dagar måste jag säga!! är otrloligt glad att jag har er allihopa!!! :D
hoppas ni vet det!!<33 Ni är underbara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: