Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Brännboll med klassen

Kategori: Allmänt

hade sovmorgon imorse till 12 men vaknade vid nio ändå för klockan tio så skulle nadja komma hit :) sen vid elva så började vi fara mot stan med cykel och sparkcykel ;) man kände sig riktigt cool då man sparkade sig fram på sparkcykeln mitt i stan!! men vi var iaf jättetidiga så vi tog en runda på stan och köpte bl.a. 3dagars biljetter till stadsfesten, så nu äre kirrat :D

Amelia på sparkcykeln:D

sen på skolan så städade vi bara ut skåpen och lite i kemilabbsalarna och sen så spelade vi brännboll med klassen :D dock förlorade mitt lag, men jag tog iaf flera lyror :]
efter skolan så for jag å köpte en biljett till morgondagen på verandan, så nu är jag heeelt pank :O men snart får jag ju iaf pengar från skatteåterbäringen (Y)

och nu ikväll så har jag varit å sätt Frejaskolans musikal "fram till baktiden" med nadja och min familj, och den var bra :D lite för snabbt slut däremot, men var ändå bra!


ska lägga ut lite bilder från balen imorrn! har tagit så lång tid att ladda upp allt,
men nu är nog det mesta gjort :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: