Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Sverigeläger & poloallsvenskan

Kategori: Allmänt

asså shit vilken dålig uppdatering, men jag har varit borta i luleå lördag morgon-måndag kväll, och sen då jag kom hem hade jag fullt upp med balen:] men nu ska jag bättra mej;)
men det här är iaf vad jag har gjort fredag-måndag:
FREDAG:
Först hade jag skola och slutade typ 2 och efter det for jag på stan med emelie och var med då hon solade och så :) sen gick vi ner till elven å hade det skönt :)
sen efter middagen så for jag till Maria där även Nadja och Elvira var för de skulle nämligen prova balfrisyr och smink på mej inför balen :) sen då jag kom hem la jag mej direkt å försökte sova!



LÖRDAG:
blev upphämtad drygt sju på morgonen och for iväg till Luleå för att spela lite matcher i poloallsvenskan :) spelade bara en "riktig" match mot isbrytarna (herr div.2) och vi förlorade med 5-1 :/ sen efter lunch blev det mixade lag och lite småmatcher mot varandra :)
på kvällen samlades vi för att starta årets Sverigeläger och presenterade oss för varandra. han som tränade oss det här året på lägret var James Mitchell från Nya Zeeland :)
blev lite boll-lekar och kortspel på kvällen också :)



SÖNDAG:
vaknade halv åtta och begav oss iväg för att äta frukost. klockan nio började vårt första träningspass och temat var "båtkontroll", sen efter lunch blev det två teoripass i hur man tränar och så :) var hur trött som helst då så jag råkade somna en stund:$ sen efter middagen så blev vi indelade i olika lag och spelade en massa matcher!! :D



MÅNDAG:
vaknade samma tid som söndan å tränade första passet kl 9 och då tränade vi lite på skott och pass å så:) hade teoripass efter lunch då också fast med temat "att skapa vinnare" :) efter teorin så hade vi snack om europa-cupen och ungdomslandslaget, och jag är nu officiellt med i damernas ungdomslandslag ;D men vi söker en femte polospelare.. :/ någon som är taggad?
blev ännu mer spel sen efter middagen och sen klockan åtta så fick jag skjuts till busshållplatsen för jag skulle ta bussen hem:) höll på att missa den för jag fattade inte vilken jag skulle ta och receptionen var stängd, men som tur var så vare några som hjälpte mej:]
kom hem halv elva å gjorde mej klar för sängen direkt!



lite bilder från tidigare polo-tillfällen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: