Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

ännu en skolavslutning

Kategori: Allmänt

igår så var jag först ute på gården å solade lite, men sen efter ett tag så blev det drygt så då latjade jag lite fotboll med ida, jennifer å en komppis till dom istället :) sen vid fyra så for jag till kåge för att jobba på kågehamn-caféet där :) var ju dessutom motorcafé så det var en massa coola bilar där också :D gick iaf hyfsat bra, var ju första dan dom hade öppet i år så :)
sen på kvällen då jag kom hem så bytte jag bara kläder å sen for jag direkt till ursviken å var med Nadja och Elvira :) åsså var vi ute å lekte lite med Aston - elviras hund - också :D skulle ju egentligen cykla hem sen på kvällen också, men det vart så sent så jag fick sova hos nadja istället:) hostade dock hela natten så jag sov inte så bra :/ tror jag förstörde nadjas sömn pga det också tyvärr.. :S men nu har jag då iaf fått hostmediciner så jag får hoppas att det lugnar ner sig nu:]



men sen på morgonen då vi vaknade så cyklade jag hem och åt frukost :) å jag var supertrött så jag ville bara gå å lägga mej å sova igen, men jag var tvungen att prova jennifers frisyr innan (hur hon skulle ha den inför kvällen)! så jag testade lite grann å sen då jag var klar gick jag å la mej å sov direkt :]


^2 bilder på Jennifer med vattenfalls-fläta^


blev väckt sen av att jag skulle fixa frisyren på henne på riktigt å fixa till allt å så, tog väldigt lång tid för jag blev aldrig riktigt helt nöjd.. men efter ett tag så gick det typ :) sen då jag var klar med henne så fixade jag idas frisyr också :) de hade nämligen skolavslutning nu ikväll ;)

^Ida med lockat hår^

gjorde vattenfallsfläta på Jennifer och lockade resten av håret,
sen på Ida så lockade jag bara håret som vanligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: