Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Sommarlov!!

Kategori: Allmänt

hade skolavslutning kvart i tio i morse så fixade mej bara lite i morse å sen for jag dit :) sen efter att vi varit i kyrkan så tog vi en massa kort med klassen och sen hade vi kramring :) ska försöka få tag på lite bilder senare (A) efter det gick jag, nadja, amelia, axel f, axel w, markus å maxim till ica å köpte glass :) men blev tyvärr ingen för mej för jag är pank :( sen då vi skulle gå ut så spöregnade det...KUL! tycker synd om studenterna :P
sen gick jag, amelia å nadja till stan å kollade lite på allt folk å sen efter det så tog jag bussen hem :) sen har jag inte hunnit göra så mkt mer, åt lunch å såg lite tv bara.
Bild från bal-fotograferingen - av Elvira
senare idag ska jag jobba på legot och efter det ska jag träffa klassen i falkträsket å grilla å så :) efter det ska jag dra vidare till verandan å festa vidare ;) så jag kommer säkert se ut som skit ikväll eftersom att inget kommer hålla enda till ikväll.. menmen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: