Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

I hate you for what you do, but still I'm worse

Kategori: Allmänt

första riktiga sommarlovsdagen är strax slut, men tyvärr känns det inte som sommarlov. men det kommer väl;) idag har jag iaf varit på en kurs på kanotklubben där vi fick lära oss paddelteknik och hur man bör lära ut paddling till olika åldersgrupper. ska dit imorgon också och fortsätta kursen och det blir nog kul :) har iaf fått asmycket träningsvärk från dagens teknik-pass :O fast det kan också vara en blandning av allla passen vi gjorde. har ju knappt tränat på en dryg månad så jag är inte direkt på topp just nu ;) men nu taggar jag att börja träna igen!!!!!

^Bild från igår då vi var å grillade med klassen i falkan^


Nu ska jag se Project X som jag blev rekomenderad att se, så får hoppas att den är bra! :D
godnatt, puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: