Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

varför räcker tiden aldrig till?!

Kategori: Allmänt

började dagen med lagspel då vi körde lite olika skid-grenar :) vi körde typ en variant av skidskytte, brännboll å staffet :D sen har jag inte haft nått mer intressant på skolan :P sen när jag kom hem såg jag OC :)

efter middagen hade jag fotbollsträning, då jag å två till började med att fara ut å springa i den typ -18 grader kalla kylan :/ sen efter det vare vanlig fotbollsträning i tältet :)

...och egentligen borde jag ha pluggat lite ikväll också, för vi har fysikB-prov imorrn + svenska-inlämningsuppgift till fredag :S men har inte hunnit och kommer inte hinna något imorrn heller :/
sepia, vanlig eller svart-vit?vad tycker ni?

kommer nog inte hinna blogga imorrn heller, för kommer ha lite fullt upp - först skola till 16.00 sen direkt hem för att sen snabbäta å sedan hjälpa till med typ sång och lek/pyssel på moröbackekyrkan. efter de ska jag till benjamin å sova där, så är lite fullt upp som sagt ;)

men nu blire sängen.. godnatt <3
ÄLSKAR LIVET!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: