Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

sugen på FEEEST!!

Kategori: Allmänt

tjoobre!!! har åkt skridskor idag på skolan, men jag var typ sämst :$ sen åt jag, nadja, axel w & F, markus och maxim på frasses :D annars så har jag ba haft vanliga lektioner ifda;)

sen efter skolan fick jag ett sms från the phonehouse att min mobiltelefon som var påmlagning hade kommit tillbaka, så att jag skulle få en helt ny telefon från dom, men dom från lagningen hade glömt att skicka med en ny, så kommer inte få den förrän typ nästa vecka :( </3

sen skulle jag egentligen vara med Benne å Gabriella idag, men benjamin blev sjuk så får bli nästa vecka:) så kvällen blev ju inte som planerat, så får väl typ bli att sitta framför datorn hela kvällen ;)

Känner att jag har slut på bilder.. måste verkloigen ta mej ut å fota nån gång :$

puss, bye<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: