Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

ÄNTLIGEN HELG!

Kategori: Allmänt

yääääääh, nu äre äntligen fredag å slut me skolan för denna veckan :D måste dock plugga lite kemi över helgen :P
har ju fått punka på cykeln också, så blev att ta bussen till skolan, och tur var väl det för i morse då jag vaknade var det 32 MINUS GRADER!! :O å bussen var för övrigt typ 20min sen, så jag kom ganska så sent :$ sen vare nån äcklig mat..så det blev fil för min del :$

åsså har vi fått tillbaka engelska-bokslutet, naturkunskaps-provet å fysik-provet.. å det gick väl sådär :S

sen ikväll blire väl troligtvis STAR WARS-maraton med klassen ;D
å imorn blire att fara å sitta på bryggarbacken med nadja, kippe, elvira, david å benjamin typ :D<3 de bli å dricka vamr choklad och äta mackor å bullar å sånt medan vi ska sitta å kolla på de frusna stackarna som ska tävla i sm-vintersimningen i älven ;D kommer bli AWESOME :D<333 funderade på att ta med system-kameran, men den skulle typ frysa sönder, så blir nog inte av :S
HA DET BÄST, FLODHÄST!

Kommentarer

  • Ida säger:

    Du kan ju inte kalla oss för flodhästar....

    2012-02-03 | 18:46:24
  • Jinci säger:

    klart jag kan ;)

    2012-02-05 | 17:38:49
    Bloggadress: http://jinci.blogg.se/

Kommentera inlägget här: