Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

En solig dag i Bygdsiljum

Kategori: Allmänt

igår så var jag i skolan, och på förmiddagen så hade vi kemi- och fysiklabb som typ gick ganska bra, och sen på eftermiddagen så hade vi först typ tio min tyska och sen "framtidsresan" som typ handlade om hur vi kan använda oss utav trä/papper i framtiden och hur mkt bättre och miljövänligare saker man skulle kunna göra osv. :)

bilder från "framtidsresan"

sen efter skolan for jag å handlade mat-tillbehör till idag och sen efter det så gjorde jag plättar, eftersom vi skulle till bygdsiljum idag:D å sen vare KANOTPOLO!! :D

Idag så for vi ju till bygdsiljum med skolan och det var riktigt kul :D försökte hoppa i de stora hoppen, men jag var lite för feg så det failade lite :$ men var ändå kul :) och såklart blev det mariokart i bussen påvägen dit och hem !! ;D

sen efter middagen så for jag på kanotklubbens årsmöte för att höra vad de hade å säga osv, sen så intervjuade jag en styrelsemedlem och en tränare för arbetet som vi har i lagspel/slagspel :) så nu var det också gjort

å nu sitter jag vid datorn och försöker lära mej tyskaglosorna till imorrn.. men glosboken laggar :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: