Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

That happy feeling you get sometimes, but don't know why!!

Kategori: Allmänt

jaa nu är 18årsfesten avklarad, och huset stod kvar efteråt, så det var ju bra ;) men var kvar å städade ut lokalen ända till typ halv fem på lördagnatten, å sen for vi tillbaka å städade från nio på morgonen :P jobbigt att städa må jag säga, men sånt måste ju göras... var typ öl å sprit över alla bord och golven :O sen efter städandet så hade jag kanotpoloträning som typ gick bra :) sen typ ganska direkt efter den så kom släkten hit för att fira mej :) så då blev det mer presenter, kakor och tårta!! :D mumsmums!! ;D jag, mina syrror och ena kusinen såg även HITTA NEMO och så spelade vi också lite monster-buzz :D var länge sen man spelade det känner jag, men de är ju askul..måste göra det mer ;D
sen idag fick vi sovmorgon till 9.35 för NK.n blev inställd! annars har dagen varit som vanligt... :P spelade luffarschack också, och jag vann med 2-0 så nu ligger jag 3:a i klassens NLL (NV2B Luffarschack League) ;) fast alla har inte kört sina tävlingar än :$ annars har jag typ inte gjort någonting idag :O ligger bara å spelar DRAW SOMETHING på mobilen :$

har lång dag imorrn också :( börjar 8.30 å slutar 16.00 :(:(:(
så blir nog strax date med kudden! godnatt!! <3

Kommentarer

  • Nicko säger:

    trevlig fest! Tack för att man fick komma!

    Och hade du hört av dig så hade flera säkert kunna hjälpa dig med städningen!:)

    2012-02-28 | 00:06:17
  • Jinci säger:

    tack så mkt, kul att du tyckte det! :D

    hihi, jo kanske det, hade då tagit snabbare då iaf ;)

    2012-02-28 | 00:35:01
    Bloggadress: http://jinci.blogg.se/

Kommentera inlägget här: