Jinci Brettschneider

MAY THE FORCE BE WITH YOU

Äntligen 18!!

Kategori: Allmänt

Idag äre en stor dag, JAG FYLLER 18 ÅR!!!! :D:D fast den började sämst med ett gräl med föräldrarna... men resten av dagen harå varit bra iaf :) for och hämtade nyckeln till lokalen idag innan skolan, sen efter det så for jag till skolan och hade först lagspel, då vi hade skridskor :D var typ riktigt kul trots att jag inte är så bra på de ;) sen efter det hade vi svenska å sen slutade vi :D så jag gick bara till 11.10 idag ;)
så efter skolan så åt vi först å sen så for vi å fikade :) efter det så for jag å nadja och solade på SunTan :D var första gången jag solade solarium, hade ju lovat mej själv att inte göra det innan jag var 18 ;) så nu luktar min hud typ sol ;D

sen efter det har jag inte gjort så mkt.. for hem och såg lite O.C. bara :)
sen ikväll blire pizza med mamma å pappa :D är supersugen på en calzone just nu :$
sen efter det ska jag tillbringa kvällen med gabriella, linus å några till :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: